2018. február 27., kedd

Instán láttam #4


Válogatás az instagramon látott jóságokról, csodás könyvekről, s egyebekről:

 Credit: @anna | she/her 🌼
Csak egy kép a Dumplinról, amolyan emlékeztetésképp, mert anno a megjelenéskor is el akartam már olvasni. Bár a molyon kapott hideget-meleget, egy próbát majd teszek vele. Ti olvastátok már?

 Credit: @Megan 🇺🇸🦁🌅✒️
Csak egy feminista, tetoválásos könyves kép. :) Chimamanda Ngozi Adichie másik híres könyve az Americanah nálunk is megjelent, úgyhogy ha valakinek kedve támadna megismerni a feminista könyvklubok egyik kötelező olvasmányát, akkor semmi sem áll az útjába.

 Credit: @𝑀𝒾𝒶 ~ Maria Kuzniar
Csak egy rendkívül mutatós borítójú könyv (#egyborítófetisisztavallomásai). De egyébként a Goodreadsen nagyon izgalmas címkéket is kapott a könyv: fantasy, sci-fi, steampunk, alternatív történelem - egyszóval sokszínű könyvnek tűnik a története alapján is.

 Credit: @Triin • Books
Az álmaid könyvesboltja a valóságban is létezik... Londonban.  :)

 Credit: @📚Bookworm | Hufflepuff⚡️
Ez az olasz HP borító dizájn egyszerűen varázslatos!

 Credit: @Katie
Frankenstein Dreams, azaz egy viktoriánus science fiction gyűjtemény, AKAROM!

 Credit: @Arpita Bhattacharya
Mert egy Instán láttam bejegyzésből sem hiányozhat egy jó kis Agatha Christies kép. Ezek a borítók csudijól néznek ki. :)

 Credit: @𝑀𝒾𝒶 ~ Maria Kuzniar
The Murderer's Ape - ez a cím! :D A Goodreadsen nagyon jó értékeléseket kapott a könyv, ha nálunk is megjelenne, tuti lecsapnék rá. Tehát ajánlom az ifjúsági könyvkiadók figyelmébe! :)

 Credit: @Meredith • Chicago
Egy cuuuki görény és Gwenda Bond teljes Lois Lane trilógiája. Korábban már itt írtam a könyvről, én nagyon szerettem. :) Nálunk vajon meg fog jelenni a többi rész?

 Credit: @Color Me Courtney 🎈
@Colormecourtney slow motion videóit annyira imádom! Ez a könyves pedig szuper lett! :)

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése