2017. október 31., kedd

Friss és ropogós olvasnivalók őszre

Már régóta szeretnék írni egy őszi megjelenéses bejegyzést, és most már nem is halogatom tovább, egyrészt azért, mert már egy csomó könyv megjelent, amit ide be szerettem volna válogatni, másrészt azért is, mert mindjárt vége az ősznek. :)
Ezeket a szuper könyveket elnézegetve, már hallom is a várólistám keserves sikolyait, meg se merem nézni, mennyi könyv van rajta jelenleg...
Ehhez a jelenséghez mondjuk igazán hozzászokhattam volna, tehát nézzük az idei ősz szuper megjelenéseit:

A 21. Század Kiadó új, Kult könyvek című sorozatának a legjobban várt részei számomra, Az essexi kígyó és A föld alatti vasút
Emma Donoghue-tól én még csak egy könyvet olvastam, a Hét pecsétes titkot, de az egyáltalán nem tetszett, a leghíresebb könyvét A szobát még nem olvastam, na de majd ezzel az új könyvével együtt sorra kerítem végre.
Sarah Winmantól Anya olvasott már egy könyvet korábban, nagyon tetszett neki, úgyhogy az írónő második magyarul mgejelenő könyvére is nagyon kíváncsiak leszünk.

A Rejtély az Orient expresszen Agatha Christie-vel című könyvre nagyon kíváncsi leszek, és remélem, hogy egy szuper könyv lesz, ha már belekeverték Agatha Christie-t. :)
Lucinda Riley Hét nővér sorozatának is hamarosan érkezik a legújabb része, ez is egy nagyon várós könyv már nálam, szerettem a sorozat előző köteteit.
Könyvesbolti szerelmek, micsoda cím! :) Imádom a könyves könyveket. Idézet a fülszövegből: "habkönnyű, bájos könyv arról, hogy olvasni és szeretni jó", nem is kell már többet írnom arról, hogy miért várom ezt a könyvet. :)

Friss thillerekben nem fogunk hiányt szendvedni idén ősszel sem, erről több kiadó is gondoskodni fog.
Fiona Bartonnak jön a második könyve magyarul, csakúgy mint Ruth Ware-nak, amit a Sötét erdő közepén után már nagyon nagyon várok.
A General Press Kiadó is készül nekünk két érdekesnek ígérkező könyvvel, a Lettero Kiadó úgyszintén, Liz Nugent Mindig is éjjel lesz című könyvének borítóján szereplő mondat, miszerint: "Ha élne Hitchcock, ebből rendezne filmet" - nagyon felcsigázott. :)
És igen, Chevy Stevens új könyve megjelenik nálunk, a Nincs menekvés című könyve szuper volt, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok.

Két érdekes életrajzi regény is meg fog hamarosan jelenni, az egyik Amy Schumer könyve, a másik pedig George Lucas munkásságáról szóló könyv. Ez utóbbi akár tökéletes karácsony ajéndék is lehet Star Wars és Indiana Jones rajongóknak.

Jön, jön, jön Andy Weir könyve! :) Bár én a Marsit nem szerettem (Anya igen), természetesen erre is kíváncsi leszek, csakúgy, mint erre a szuper, lányos lázadó mesekönyvre. :)

Zsófi

1 megjegyzés:

  1. A borítók szerint nagyon jónak tűnnek. Bármelyiket /mindegyiket/ elolvasnám. Köszi a válogatást.

    VálaszTörlés