2016. december 11., vasárnap

Heti ez+az





Ezekről a könyvekről írtunk a héten:

Kepes András: Világkép

Egy okos, intelligens, sokszínű könyv. Kepes Andrást nagyon jó olvasni, remek a stílusa, jó a humora és nagyon  érdekes dolgokról tud mesélni. Ebben a könyvben a történeteken kívül a világról alkotott véleményét is elmondja, napjaink problémáiról és jelenségeiről is ejt egy-két szót, de meg sem próbál befolyásolni és ítélkezni. Nagyon jó élmény volt ez a könyv.
A teljes bejegyzést IDE KATTINTVA olvashatjátok!






John J Muth: Zen üzenetek
Nagyon különleges, harmonikus, megnyugtató, ugyanakkor elgondolkodtató könyv. Víztükre, a nagy panda és a három testvér barátkozása három bölcs történeten keresztül, finom, lágy illusztrációkkal.
A teljes bejegyzést IDE KATTINTVA olvashatjátok!







Rachel Cohn - David Levithan: Dash és Lily - Kihívások könyve
Két fiatal nagyon bájos, szeretnivaló története. Dash, aki ki nem állhatja a karácsonyt és Lily, aki viszont imádja, titokzatos kapcsolatba keverednek egy könyvesboltban hagyott piros noteszen keresztül. Nagyon tetszett a történet, az írók stílusa nem kevésbé, bár mindig nehéz elképzelnem, hogyan írnak ketten egy könyvet. :)
A teljes bejegyzést IDE KATTINTVA olvashatjátok!






Matt Haig: A fiú akit Karácsonynak hívnak
A szerzőtől nemrég olvastam a Miért érdemes érdemes életben maradni? című könyvet, amely a depressziójáról szól. Nem tudom melyik könyvet írta hamarabb, de ezért a könyvért, a megírásáért mindenképpen érdemes életben maradni. Nagyon aranyos, szívvel és lélekkel teli, karácsonyra hangoló történet.
A teljes bejegyzést IDE KATTINTVA olvashatjátok!







Claude Ponti: Cseréld le a szüleidet!
Mókás szülőkatalógus, remek szórakozás.  Azért figyelni kell arra, hogy a könyv végén található megrendelőszelvényt a gyerekeink nehogy kitöltsék. Bár a leváltott szülők szigorúan gyerekmentes övezetű wellnes, fitness és mindenféle csodahotelekbe mennek addig, szóval.... :D
A teljes bejegyzést IDE KATTINTVA olvashatjátok!






Kimberley Freeman: Parázs-sziget
Az írónő A Vadvirágok lányaival már bizonyított nálam, azóta elolvasom minden magyarul megjelent könyvét, és ez így lesz ezután is. A Parázs-sziget egy nagyon kalandos, mozgalmas, szép történet, nem nélkülözi a romantikát és az izgalmat sem. Az utolsó harmadában már le sem tudtam tenni. A családom pirítóst vacsorázott. :)
A teljes bejegyzést IDE KATTINTVA olvashatjátok!


Most vettem észre, hogy a héten nagyon jó könyveket olvastam, mert mindegyik 10 pontot kapott. :)


Miegymás:
Már elég régen volt miegymás, néhány kedves olvasónk meg is kérdezte, hogy miért? Nincsen semmi különös oka, egyszerűen csak nem mindig történnek velünk érdekes dolgok. :)

Ezekben a napokban már fokozódik nálunk a karácsonyi hangulat, a fiúk a karácsonyi menüt tervezgetik, Zsófi ismét elhatározta, hogy most már rendszeresen fog sütiket sütni és mindeközben gyakran szól karácsonyi zene is. 

Eszembe jutott a héten az egyik legjobb ajándékom, amit valaha kaptam, gondoltam, megmutatom, talán ti is merítettek belőle ötletet, vagy tovább gondoljátok. 
Bencétől kaptam meglehetősen régen, van annak már vagy 10 éve is, de nagy becsben tartom őket még mindig. 


Nagyon sokat dolgozott a rajzokkal, és sikerült titokban tartania egészen az ajándékozásig. Elárulom, hogy nem váltottam be mindet. Talán az ebédet és a kávét igen, a mosogatást többször is :D, a teregetést is, de inkább csak őrizgettem és nézegettem őket. A rajzok is szuperek és az ajánlatok is. :)


Úgy hat évvel ezelőtt egyszer előkerültek ezek a kuponok, Titusz nagycsoportos óvodás volt, és amikor meglátta őket, annyira felcsigázta, hogy azon nyomban nagyon buzgón alkotni kezdett. Mert amit Bence, a bálványozott nagytesója csinál, azt neki is kell. :D
Még csak semmiféle alkalom sem volt, pár óra múltán nagy büszkén ezeket a kuponokat kaptam tőle:

Titusz nem szeret fésülködni. Máig talány, hogy eme kupon beváltásakor ő fésülködik meg,
vagy mi részesülhetünk abban a megtiszteltetésben, hogy megfésülködhetünk.

Ismét egy rejtély! :D Ki súlyzózik a kupon beváltásakor? Jó lesz nekem, mert odaadom Titinek a kupont,
és máris szaladhatok súlyzózni, vagy ő lesz jogosult súlyzózni, én meg aggodalmasan nézhetem,
hogy mikor ejti a lábára. Ezt a kupont ő sem tudja manapság már megfejteni.
Itt már megint témánál vagyunk, nemcsak fésülködni nem szeret, hanem zuhanyozni is úgy kell sokszor rászólva elküldeni, amikor pedig sikerült, akkor azért kell rákopogni egy idő után, hogy ne használja el az egész család
melegvízkészletét, miközben Beatles számokat énekel lelkesen odabent.
Úgyhogy itt ismét fennáll a kérdés: ki fürdik? A kupon felmutatója, vagy a beváltója.
És végül egy teljesen átlagos kupon. Mert a mi ötéves Tituszunk ilyen ügyes volt, akkor is és most is.
Mit neki egy csirke vagy halvacsor? 

Ezek is mentek Bence kuponjai mellé, nagyon vigyázok rájuk és imádom őket, mert tudom, hogy igaz szívvel és verejtékes munkával készültek és óvodás létére még feliratokkal is ellátta őket.
Azóta már sok ilyen ötletet, saját készítésű kupont láttam a neten, szülőknek, férjnek, gyerekeknek, családtagoknak, szerintem szuper ötlet és még az elkészítésére is van idő karácsonyig.

Legyen szép jövő hetetek!

5 megjegyzés:

  1. tényleg remek ötlet! akkor tőlem kapsz egy,, ha gondolkodni látsz ne szólj hozzám, mert nem tudok 2 helyre figyelni kupont,, bár igaz, hogy ezt neked kellene adni, hogy én tudjam beváltani nálad. hmmmm akkor egy ágyvetés kupont... 😀😀😀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vagy egy konyvutcablog olvasási kupon 😁😁😁

      Törlés
    2. Oóó, értem már Titusz miért készített ilyen kétértelmű kuponokat! Az alma nem esik messze a fájától! :D Egye fene, kapsz tőlem "bocsáss meg, nem tudok egyszerre kétfelé figyelni" kupont, "elviszlek vásárolni és egyszer sem sürgetlek" kupont és "annyi könyvet vehetsz, amennyit akarsz kupont". :D Uppssz, most elárultam a meglepetéseket??

      Törlés
  2. Ezek a kuponos ötletek fantasztikusak. A Tituszé vicces megmosolyogtató. Egyszer én is kaptam egy kupont, amit már sajnos soha nem tudok beváltani..... Lehet, hogy ebben az évben nekem is kuponban kellene gondolkodnom. /sajnos semmi jó ötletem nincs./

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is ötletelj a kuponokon. :) Párat már ki is találtam neked, pl. két óra együttlegózás egyhuzamban, vagy a "Megnézem veletek Harry Pottert", "Sütök egy zserbót, bármikor beváltható" stb.stb. Gondolom kitalálod, melyik kinek szólhat. :D Puszi

      Törlés