2015. június 8., hétfő

Frank Cotrell Boyce: Milliók

 Te mit tennél, ha egy halom pénz hullana az öledbe? Én elkölteném. De mi van, ha még csak gyerek vagy, és nem akarod, hogy a szüleid tudomást szerezzenek a pénzről? Hát igen, így már sokkal nehezebb helyzetben lennél. :)

Damian többet tud a szentekről, mint három egyháztudós együttvéve. Álmodni is szokott velük, sőt időnként még ébren is megjelennek előtte. Ezért nem is csodálkozik túlságosan, amikor egy nap egy pénzzel kitömött táska ér előtte földet. Nyilván a Jóisten küldte, hogy Damian megsegítse vele a szegényeket és a szenvedőket. Sajnos földhöz ragadt gondolkodású bátyja nem osztozik a véleményében. Szerinte a pénzt minél gyorsabban, és minél nagyobb titokban el kell költeni, mielőtt – az új fizetőeszköz, az euró bevezetése miatt – teljesen értékét veszti. A két gyerek nekilát, hogy a nagy halom pénzből ki-ki a maga módján valósítsa meg álmait. Még nem tudják, hogy milyen veszélyes kalandba keveredtek.

Nagyon aranyos és vicces, eredeti történet volt ez. Megható volt, hogy Damian ilyen  fiatal létére milyen nemes célokra kívánta felhasználni a pénzt, de persze Anthonyt is meg tudtam érteni. 
És tényleg nem lenne könnyű gyerekként elkölteni ennyi pénzt (sőt még adakozniuk sem volt egyszerű:)) 
Nagyon jót mosolyogtam Damian szentekről tartott elmélkedéseiről. Nem is tudtam, hogy ennyi mindennek van védőszentje. :) 
Dorothy is nagyon vicces és emberi figura volt. Már a végén én sem tudtam eldönteni, hogy akkor most lelép a pénzzel vagy sem.
Ja, és az új keletű szentek, akik csak addig tudtak nem hódolni a világi dolgoknak míg nem volt rá pénzük is nagyon jópofák voltak. :)



9/10

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése